FAQ

Verzenden

1. Wanneer wordt mijn verzending verzonden
Uw bestellingen wordt na ontvangst van betaling via iDEAL of overschrijving verstuurt. Kappersgekte streeft ernaar uw bestelling binnen 1 a 3 werkdagen na ontvangst van de betaling te leveren indien de producten op voorraad zijn. Mochten er producten niet voorradig zijn, dan zullen wij u hiervan uiteraard op de hoogte stellen. Dit zal telefonisch gebeuren of via de e-mail.

2. Hoe wordt mijn bestelling verzonden
Kappersgekte werkt samen met Post NL.

3. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 6,95. Bestellingen boven de € 50,- worden GRATIS verzonden.

Al onze bestellingen worden verstuurd via de PostNL.

Verzending buiten Nederland worden allen op aanvraag verwerkt. U dient dan contact met ons op te nemen per e-mail of telefoon 071 – 5125 212.

4. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem contact op met onze klantenservice als u uw bestelling niet hebt ontvangen. We zullen de verzending volgen en u zo snel mogelijk een goede oplossing bieden.

Ophalen

1. Ophalen is mogelijk in Leiden of Zoetermeer

Ophalen in Leiden
Het is mogelijk je bestelling af te halen in Leiden (Breestraat 32-36, 2311 CS Leiden, tel. 071 – 5125 212). Dit is echter alleen mogelijk op afspraak. Neem contact met ons op via info@kappersgekte.nl of 071 – 5125 212 om een afspraak te maken.

Ophalen in Zoetermeer
Het is mogelijk je bestelling af te halen in Zoetermeer (Dijkmanschans 198, 2728 GK Zoetermeer, tel. 071 – 5125 212) Dit is echter alleen mogelijk op afspraak. Neem contact met ons op via info@kappersgekte.nl of 071 – 5125 212 om een afspraak te maken.

Betalen

1. Hoe kan ik betalen?
Met geld. En welke methode je ook kiest, je betaalt sowieso veilig.

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Creditcard: gebruik alle soorten creditcards

Retourneren

Na ontvangst van het bestelde artikelen, hanteren wij het herroepingrecht van 7 werkdagen. Binnen deze 7 werkdagen kunt u zonder opgaaf van reden het ontvangen artikel retour sturen en/of ruilen. Dit kan alleen als deze compleet, ongebruikt en onbeschadigd is. Dit geldt ook voor de verpakking van het product!

Uitgesloten van herroepingrecht zijn producten die speciaal voor de koper moeten worden besteld of artikel waarvan de verzegeling verbroken wordt.

Indien u iets wilt retourneren door loopt u dan de volgende procedure.

  1. Contact op te nemen met Kappersgekte voordat u het artikel retour stuurt. Onze klantenservice is dan op de hoogte van het artikel dat door u retour wordt gestuurd.
  2. Altijd een kopie van de factuur mee te sturen. Vergeet u dit alsjeblieft niet! Wij weten anders niet van wie de geretourneerde artikelen afkomstig zijn.
  3. Het product altijd gefrankeerd retour te sturen. Ongefrankeerde retouren worden door ons NIET geaccepteerd. De kosten van frankering van de retourzending zijn voor eigen rekening.

Indien producten niet geleverd worden volgens de oorspronkelijke bestelling (verkeerd product, fabricagefout), dan zijn de retourkosten voor rekening Kappersgekte. Deze kosten worden achteraf teruggestort op uw bankrekening. Wel dienen deze kosten altijd vooraf betaald te worden.

Mocht uw retour aan één of meerdere van bovenstaande voorwaarden niet voldoen dan kunnen wij uw retouren helaas niet in behandeling nemen!

U kunt uw retouren naar onderstaand adres sturen:

Kappersgekte
Breestraat 32/36
2311 CS Leiden

Kappersgekte zal het reeds betaalde bedrag minus de verzendkosten zo spoedig mogelijk aan u terug te betalen, indien u gebruik maakt van het herroepingrecht.

Als u nog een vraag heeft over het retour sturen van een artikel, dan kunt u deze vraag mailen naar info@kappersgekte.nl

1. Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Uiterlijk 14 dagen nadat je hebt aangegeven van je koop te willen afzien, betalen we je terug, tenzij je het artikel nog niet retour hebt gestuurd. Hebben we je artikel eerder ontvangen? Dan betalen we eerder terug.

Over ons

1. Bij wie bestel ik mijn kappersproducten?
Kappersgekte is onderdeel van Haarhuis van Tongeren.

Handelsnaam: Van Tongeren Haarhuis B.V.
KVK Nummer: 28047458

2. Wat is het adres van Kappersgekte

Breestraat 32/36
2311 CS Leiden

3. Hoe neem ik contact op met Kappersgekte

E-mail: info@kappersgekte.nl
Telefoon: 071 – 5125 212